User Info
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
April 28, 2024, 00:26:29 Vormittag

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Forumstatistiken
90.989 Beiträge in 8.885 Themen von 437 Mitglieder
Neuestes Mitglied: ζσѓđ Мįŋģ
Übersicht Hilfe Suche Einloggen Registrieren
-=30+=- Clan Germany - Forum  |  Offenes Forum des -=30+=- Clans  |  -=30+=- Plauderecke  |  Aktuelles  |  CS:s Update
0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema. « vorheriges nächstes »
Seiten: [1] Nach unten Drucken
Autor Thema: CS:s Update  (Gelesen 2392 mal)
-=30+=- MooDs
Clan-Member
Rusher
****
Offline Offline

Beiträge: 960

Der MooDs ist ein NooB

soldato.de
« am: Mai 22, 2012, 22:54:31 Nachmittag »

Valve hat mal wieder ein kleines Update für CS:S ins große Steam Netzwerk geladen. Das Update ist knappe 120 MB klein und hat folgende Änderungen :

An update to Counter-Strike: Source has been released. The update will be applied automatically when you restart Counter-Strike: Source. The major changes include:

Fixed a client crash related to dynamic model loading
Fixed dedicated server not receiving restart requests when updates are released
Fixed IP bans not applying to RCON access
Fixed server crash exploit related to audio buffer overruns
Fixed server crash caused by using changelevel2
Updated console logging system to minimize opening and closing of files, greatly improving performance under certain conditions
Additional improvements for client/server stability
Fixed a problem that allowed malicious clients to disable the "ping" and "status" commands for other connected clients
Fatal engine errors are now written to the server log file
Added sv_lowedict_threshold and sv_lowedict_action which allow the engine to take action before running out of free edicts
Possible values for sv_lowedict_action are: 0 - no action, 1 - warn to log file, 2 - attempt to restart the game, if applicable, 3 - restart the map, 4 - go to the next map in the map cycle
Added changelevel_next server command which changes to the next map in the map cycle
Added mp_restartgame_immediate ConVar which has the same effect as mp_restartgame without a delay
Gespeichert
Verdammt da geht nichts rein !
Die Blauen - Leidenschaft die Leiden schafft - Nur der DSC
Unser Blog : http://www.soldato.de
-=30+=- Vatikankiller2
Admin Oldieliga
Clan-Member
Cheater
****
Offline Offline

Beiträge: 2.938


« Antwort #1 am: Mai 23, 2012, 16:12:56 Nachmittag »

aha  8)
Gespeichert
NUR der RWE !!!
Seiten: [1] Nach oben Drucken 
« vorheriges nächstes »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2011, Simple Machines | Theme by nesianstyles | Buttons by Andrea
Seite erstellt in 0.044 Sekunden mit 26 Abfragen.